ساختمان اداری Akshaya 27 ؛ چشم اندازی منحصر به فرد در بافت قدیمی شهر کانون معماران-سایه بان کیان

برای دیدن ساختمان های بیشتر سری به بخش پروژه برجسته های چیدانه بزنید چیدانه بزنید. کلیه حقوق برای نقش شهر محفوظ است و این شرکت حق هیچگونه کپی برداری از نمونه کارها را به غیر نمی‌دهد. مراکز پزشکی، شامل فضاهایی برای مشاوره‌های پزشکی، دندان پزشکی و … . مراکز پرداخت کاغذ که در بر گیرنده‌ی دستگاه‌های فتوکپی، چا پگرها و نمابرها می‌باشد. بهتر است به منظور کاهش مزاحمت، این قسمت در یک محیط محصور شده قرار بگیرد.

اما در طراحی ساختمان اداری بزرگ باید اتاق کنفرانس بزرگ تری در نظر گرفته شود که گاهی تا 20 نفر را در خود جای دهد. همچنین باید توجه شود دکوراسیون سالن کنفرانس مطابق به استاندارد های آن طراحی شود. رسپشن و فضای ورودی هر فضای اداری به یک محیط اختصاص یافته به رسپشن و فضایی بعنوان فضای انتظار نیاز دارد. بنابراین هرقدر هم فضای اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچک باشد، باید طوری طراحی شود که فضای کافی برای قرار گرفتن یک میز کار و چند صندلی را داشته باشد تا اولیه ترین نیاز یک دفتر اداری را برطرف کند.

رستوران و چایخانه در طراحی ساختمان اداری:

مزایای یک ساختمان سبز اداری علاوه بر کاهش مصرف انرژی و صدماتی که یک ساختمان در طول عمر خود به محیط وارد می کند از مزایای اجتماعی و روانی نیز برخوردار است. چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است. به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است. و این امر به طور فزاینده ای در خواسته های مفرط ارباب رجوع منعکس می شود. به این نتیجه رسیده است که زمانی که یک ساختمان سبز در کوتاه مدت( مثلاً تا 10 سال) بازدهی خود را نشان ندهد و هزینه های صرف شده را جبران نکند. اصول طراحی یک ساختمان سبزی برای ساختمان ها تفاوت زیادی با هم نداشته اند.

طراحان نمادیزاین موظف هستند که نمایی اصولی و همراه باضوابط را با درنظر گرفتن سلیقه‌تان برای ساختمان اداری شما طراحی کنند. یک ساختمان اداری دو طبقه با نمایی خاص و طراحی شده می‌تواند ارج و قرب شما را بیشتر کند. طراحان نمادیزاین موظف هستند که نمایی اصولی و همراه با ضوابط را با درنظر گرفتن سلیقه‌تان برای ساختمان اداری شما طراحی کنند.

پنت هاوس مجتمع ادوارد 500 متر

این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد. این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند. انتخاب شیشه دوجداره و عایق صدا می تواند تا حد زیادی به کاربردی بودن فضای یک شرکت کمک کند. عدم وجود درز در دیوارها و پنجره ها مانع هدر رفتن انرژی و یا گرما و سرمای داخل یک محیط اداری می شود. بنابراین در فصول گرم و سرد سال همیشه هوای متعادلی در داخل یک ساختمان اداری در جریان خواهد بود.

ساخت یک ردیف اتاق معمولاً مقرون به صرفه نبوده و تنها برای بخشهای انتهایی اداره که نور خورشید یک معضل است قابل قبول می باشد. ۹) فضاهای گروهی شامل راهروها – پلکان – آسانسورها – ورودی های خروجی و اضطراری به صورت داخلی و خارجی. در پاسخدهی به لبه 45 درجه و مرز جلویی ساختمان نسبت به ساختمان های همسایه، نمای جنوبی مجله خبری معماری و ساختمان توسط یک الگوی ریتمیک طراحی شده تا فرم ساختمان یکنواخت نباشد. © تمام حقوق سایت برای مجموعه ساختمان سازی و بازسازی محفوظ می باشد. برای دریافت پروانه ساخت و ساز نیاز به مدارک و مستندات و همچنین بررسی شرایط مختلف ساختمان است. این مراحل باید توسط کارشناسان و متخصصانی که مجوز ساخت و ساز دارند انجام شود.

  • از متریال به کار برده شده در ساخت آن تا اختصاص فضای بیرونی و طراحی داخلی، همگی از جمله مواردی هستند که باید در معماری ساختمان اداری رعایت شوند.
  • پوسته دوم که متشکل از پروفیلهای آلومینیومی افقی است، در واقع لباسی زیبا برای ساختمان است که علاوه بر تعریف ترکیب نما ساختمان، با کنترل نور ورودی به عنوان یک محافظ عمل کرده و از فضاهای داخلی در مقابل نور و گرما محافظت می کند.
  • توصیه می‌کنیم مطلب 6 روش برای طراحی یک ورودی جذاب برای خانه را مطالعه نمایید.
  • زیرا این مقوله از جمله مباحثی است که با جان و سلامتی نیروهای انسانی که بیشترین ساعات عمر خود را در این فضا می گذرانند رابطه مستقیم دارد.
  • تاثیرات تکنولوژی اطلاعات کامپیوتری کردن سیستم اداری پیشرفت در زمینه ی تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به تغییر شرایط کاری در اداره ها کمک شایانی کرده است.