فعالیتهایی که در بیرون از سایت ما رخ میدهند ولی مستقیما بر جایگاه و رتبه ما تاثیر خواهند داشت. اعتماد کاربران؛ همان برگ برندهایست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است. با ورود و همهگیر شدن تلفنهای همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیمگیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیکترین نانوایی محل تبدیل شده است.
مقالات سئو سایت رو از دست ندی!
آنالیز سئو سایت: ابزار رایگان بررسی سئو سایت جت سئو
به بیان دیگر، سئوی معنایی تولید محتوای بهینه شده پیرامون موضوعات است؛ نه فقط کلمات کلیدی. از آن پس، بجای در نظر گرفتن کلمات کلیدی، گوگل موضوع کلی صفحه را درک میکند؛ آن هم به طریقی بسیار شبیه به انسان. البته این به معنای کمرنگ شدن اهمیت کلمات کلیدی نیست، اما گوگل دیگر فقط روی آنها تکیه نمیکند. پس به جای اسکن صفحات به دنبال کلمات کلیدی، گوگل به دنبال موضوعاتی میگردد که آن کلمات کلیدی را پوشش میدهد. بعنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر میبینید، بدون بردن نام شخصیت یعنی “هالک”، گوگل متوجه شد منظور ما چه کسی است. اولین جایی که برای گرفتن مشاوره تخصصی یا پاسخ سوالات خود میروید، کجاست؟ عمدتا اینترنت و موتورهای جستجو.
A/B Testing یا تست A/b چیست و چگونه بر سئوی سایت اثر میگذارد؟
گوگل با درنظر گرفتن تصویر و مرتبط کردن آن با سوال شما، می تواند محتوایی بلاگی را پیشنهاد دهد که فهرستی از بهترین کفش ها برای کوهنوردی را معرفی می نماید. دوره سئو در مجموعه seoedu دوره ای هست که به شما کمک می کند تا بتوانید مسیر یادگیری سئو سایت را کوتاه تر کرده و از تجربیات من در حوزه seo استفاده نمایید و به بهترین شکل ممکن سئو را یاد گرفته و در نتایج گوگل بدرخشید. اگر میخواهید پس از گذراندن اموزش رایگان سئو یک ابزار مهم و تخصصی برای پیدا کردن کلمات کلیدی داشته باشید، ما به شما Kwfinder را پیشنهاد میدهیم.
- این عمل باید به گونهای انجام شود که انتقال اعتبار به خوبی صورت گرفته و صفحات مبدا و هدف و انکرتکستها به درستی انتخاب شوند.
- سلام دوست عزیز
این شرایط مشکل بزرگی برای سئو سایت شما نیست و فروشگاه های بسیاری هستند که شرایط مشابه دارند ولی اگر این آدرس را به لیست همه محصولات ریدایرکت کنید بهتر است. - در فصل ششم از راهنمای سئو برای مبتدیان، به بک لینک ها، یکی از مهمترین جنبه های بهینه سازی برای موتورهای جستجو خواهیم پرداخت.
بادوام و پایدار بودن در این کار دشوار است و به مهارت خاصی نیاز دارد اما به این معنا نیست که نتوانید در آن موفق شوید، فقط کافی است بتوانید بعد از سئو جایگاه خود را با تولید مداوم محتوا در گوگل حفظ کنید. ضمنا توجه داشته باشید هیچ سئو کار یا شخص متخصصی نمی تواند به شما قول دهد شما را در صدر نتایج گوگل قرار دهد. فاکتور های بسیاری برای قرار گیری سایت شما در صدر نتایج گوگل وجود دارند که با صرف زمان و وقت باید این فاکتور ها را برای سایتتان فراهم کنید. اینجاست که برای بررسی واقعی بودن یا نبودن اعتبار شما به سراغ سیگنال های شبکه های اجتماعی مثل لایک ها، کامنت ها، اشتراک گذاری ها و… میرود. در مورد این موضوع و تکنیک های اجرای آن در مقاله سوشیال سیگنال اطلاعات مهمی ارائه کردم. بعد از رعایت کردن فاکتورهای ثابت سئو، شاید بتوان گفت که چیزی در حدود 30 درصد موفقیت شما به تولید محتوای مفید مربوط میشود.
شما پس از آن که لیست کلمات کلیدی را به دست آورید، با توجه به نیاز کاربر شروع به تولید محتوا می کنید و افراد را به مرور زمان برای خواندن این مقالات به سایت خود می کشانید. شما کاربران میتوانید برای تولید محتواهای مهم خود و رعایت سئو صددرصدی در آنها، اقدام به سفارش رپورتاژ آگهی از مجموعه SEOEDU نمایید. این مجموعه با بهرهمندی از یک تیم آموزش دیده با بحث سئو محتوا، قادر است تمام سفارش تولید محتوای سایت شما را تکمیل کرده و انجام دهد. توصیه می شود که کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان صفحه قرار دهید، چرا که کاربر پس از سرچ کردن عبارتی در گوگل، با متن آبی رنگی که بولد شده روبه رو می شود؛ این متن آبی رنگ همان عنوان صفحه ی شما است. بسیاری از سایتها پس از انتشار مطالب با این مشکل روبهرواند که محتوا آنها در صفحات گوگل قرار نمیگیرد و یا به عبارتی INDEX نمیشوند.